۷ پاسخ

من پسرم سرماخورده بود دکتر گفت میتونی تا یک هفته دیرتر بزنی ولی تو همین گهواره میگفتن باید واکسن چهار ماهگی دقیق ۶۰ روز بگذره مثلا الان من واکسن پسرمو بجای پونزدهم ۱۷ زدم باید واکسن چهارماهگیشو هم ۱۷ بزنم

دیرتر اشکالی نداره

زودتر نمیشه ولی دیرتر اشکالی نداره
منم هنوز نزدم

زودتر نباید بزنی ولی دیرتر اشکالی نداره

من امروز از بهداشت سوال کردم گفت مشکلی نیست ولی سر تایمش باشه بهتره چون اینو دیر تر بزنی واکسن بعدیش هم باید دیرتر بزنی اینطوری تایمش بهم میریزه تنها مشکلش همینه

من ۴ روز دیرتر زدم خانه بهداشت گفت اشکال نداره

تا یک هفته اشکال نداره دیرتر بزنی، فقط چهار ماهگی هم طبق تاریخ جدید باید بزنی

سوال های مرتبط