بی بی چکت مثبت شاید پریود نیستی خون لکه لانه گزینی .حتما برو ازمایش بده
بارداری شیمیایی بوده
آره برای من پررنگ تر بود و پریود شدم بعد ۴ روز🥲
بی بی چک ویتا ساین که واقعا مزخرفه همیشه هاله دار مسخره
بی بی چک ها خر شدن دیگه تاپیکهای منو ببین
مارک چیه عزیزم
ماله من هرماه اینطوره 😂
منممم
منم ماه قبلی اینطوری شدم
انشالله ماه بعد باردار میشی عزیزم
من چند بار اینجوری شدم دیگه تاخیری بشه هم نمیزنم چون میشم
واقعا تاخیر هم داشتی
احتمالن بارداری شیمیایی بوده
دیگ به بیبی اعتماد نیس خواهر
کامل خونریزی داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.