۷ پاسخ

بی بی چکم دیگه مضخرف شده😐🤦‍♀️

عزیزم کاش ازمایش بتا بدی

وا‌مگه میشه. من بیبی چکم مثبت شد بعد از یه هفته خونریزی افتادم رفتم دکتر سونو دادم گفتش حامله ای اون خونریزیم هماتوم بوده

جدییی،لعنت بهش منم با هاله دوتااا پریود شدم،دیگه قسم خوردم فقط با تاخیر ده روزه مستقیم برم ازمایش تیتر بتا

چون بی بی چکت خیلی مثبته😐

شاید پریود نیستی به آزمایشی سونویی چیزی بده

منم همینطور با بتا ۱۷

سوال های مرتبط

مامان 🥰🥰🥰🥰🥰🥰 مامان 🥰🥰🥰🥰🥰🥰 هفته پانزدهم بارداری