۶ پاسخ

جرا اینجوری میشه واسه منم همینجوره همش یا هاله داره یا مثبت اما چند روز بعد پریود میشم😬😐🫨

داروی خاصی مصرف میکنی؟
من قرص واسه قلبم میخورم اون هاله میندازه

منم با بی بی چک هاله دار همیشه پریود شدم گفتم بی بی نمیزنم تا بعد ازمایش مثبت برا عقده گشایی این هشت نه ساله بی بی میزنم یه گونی میخرم

اگ باردار شدب اصلن بروی خودت نیار شکمتم بزرگ شد بخودت بگو نفخه پرودتم بگو نامنظمه اینجوری راحتتره😂😂

هالع داشتن یا کامل مثبت بودن

😂😂😂

سوال های مرتبط

یکی که درانتظارمادر شدنه یکی که درانتظارمادر شدنه قصد بارداری
نسرین نسرین قصد بارداری