با چهار روز تاخیر و دوتا بی بی چک مثبت پریود شدم 😞

تصویر
۵ پاسخ

من خیلی این تجربه رو دارم ..یک بار هاله پررنگ داشتم .سر صبح خوشحال رفتم آزمایش دادم ..جواب رو که گرفتم منفی بود جا خوردم ..جواب آزمایش رو تکه تکه کردم .خداروشکر به هیچ کس نگفته بودم که ضایع بشم .دیگه هم دلم نمیخواد اون آزمایشگاه برم

بی بی چک مارک خوب نزدی ،احتمالاکیست بوده مثبت کاذب

به هاله اصلا اعتماد نکن ❤️‍🩹😕
تا زمانی که آزمایش مثبت نشده احتمال بارداری 50 درصد 😑
من چهار تا بیبی آبان زدم ،همه مثبت بود هاله پررنگ داشت اینجا همه گفتن بارداری ،ازمتبشم منفی شد 🥴

عکس بی بیت میزاری ؟

شاید بارداری پوچ بوده

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته هفدهم بارداری