نمیمونه عزیزم صبرکن خدابزرگه ان شالله ماه دیگه
ایشالاماه بعدعزیزم میشی
عزیزم انشالله ماه بعد
منم امروز روز 4 تاخیره درد دارم هنوز نشدم تستم منفیه
بخدا منم همینم همش دعا میکنم این ماه دیگه بی بی چکم مثبت بشه
عزیزممم🥲
به حق این شب ها ماه بعد مثبتی ❤️
منم ۸ روز تاخیر دارم دوبار بی بی زدم منفی شده،انشاالله ماه بعد عزیزم 🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.