۷ پاسخ

نمیمونه عزیزم صبرکن خدابزرگه ان شالله ماه دیگه

ایشالاماه بعدعزیزم میشی

عزیزم انشالله ماه بعد

منم امروز روز 4 تاخیره درد دارم هنوز نشدم تستم منفیه

بخدا منم همینم همش دعا میکنم این ماه دیگه بی بی چکم مثبت بشه

عزیزممم🥲
به حق این شب ها ماه بعد مثبتی ❤️

منم ۸ روز تاخیر دارم دوبار بی بی زدم منفی شده،انشاالله ماه بعد عزیزم 🥹

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته هجدهم بارداری
مامان 🥰🥰🥰🥰🥰🥰 مامان 🥰🥰🥰🥰🥰🥰 هفته شانزدهم بارداری
یکی که درانتظارمادر شدنه یکی که درانتظارمادر شدنه قصد بارداری
در انتظار معجزه در انتظار معجزه قصد بارداری