سقط کردی عزیزم اون پریود نیست خونریزی سقط هست
بارداری شیمیایی شده عزیزمممم
بنای من اینه منفیه اره0.100
سلام خانوم نازگل گفتین بنای 100میشه عکس آزمایش وداری ینی بتاشون وبفرستین
پریود نیستی برو سنو بده دکتر زنان برو
شاید هنوز سقط نشده یه سونوگرافی برو اگر ساک بارداری هس شیاف میگن استفاده کنی
احتمالا خارج از رحم است
منم اینجوری شدم عزیزم با بی بی چک مثبت وبتای 100بعد 20روز تاخیر خونریزی گرفتم لقاح تشکیل نشده احتمالا تخمک یا اسپرم ضعیفی با هم برخورد کردن اصلا نگران نباش منم بعد دوماه باردارشدم الانم زایمان کردم
سقط کردی عزیزم
شیمیایی بوده
سقط کردی
برو دکتر امپول بزن اگه تهدید به سقط هستی بچه رو نگه میداره
برا من بتا ۱۰۰,بود پنج هفته باز شدم
وای سقط کردی عزیزم مواظب باش
بارداریت شیمیایی بوده
منم ماه قبل بارداری شیمیایی داشتم
بارداری شیمیایی شدی اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.