۱۷ پاسخ

سقط کردی عزیزم اون پریود نیست خونریزی سقط هست

بارداری شیمیایی شده عزیزمممم

بنای من اینه منفیه اره0.100

سلام خانوم نازگل گفتین بنای 100میشه عکس آزمایش وداری ینی بتاشون وبفرستین

پریود نیستی برو سنو بده دکتر زنان برو

شاید هنوز سقط نشده یه سونوگرافی برو اگر ساک بارداری هس شیاف میگن استفاده کنی

احتمالا خارج از رحم است

منم اینجوری شدم عزیزم با بی بی چک مثبت وبتای 100بعد 20روز تاخیر خونریزی گرفتم لقاح تشکیل نشده احتمالا تخمک یا اسپرم ضعیفی با هم برخورد کردن اصلا نگران نباش منم بعد دوماه باردارشدم الانم زایمان کردم

سقط کردی عزیزم

شیمیایی بوده

سقط کردی

برو دکتر امپول بزن اگه تهدید به سقط هستی بچه رو نگه میداره

برا من بتا ۱۰۰,بود پنج هفته باز شدم

وای سقط کردی عزیزم مواظب باش

بارداریت شیمیایی بوده

منم ماه قبل بارداری شیمیایی داشتم

بارداری شیمیایی شدی اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته هجدهم بارداری
مامان 🥰🥰🥰🥰🥰🥰 مامان 🥰🥰🥰🥰🥰🥰 هفته شانزدهم بارداری