اورژانسی بخور
منم نمیشدم اورژانسی خوردم شدم
بهتر😍🤣🤣🤣
امپول پروژسترون بزنی چی؟
منم هنوز نشدم اوووفیشششششش😊😊
ببخشید محمد نور اسم پسرته؟
والا خیلی خوبه نمیشی وقتی شیر میدی پریود شی خیلی سخته
من رفتم دکتر قرص دوفامد داد
یه قرص اورژانسی بخور ده روز بعدش پریودی
من که از خدامه نشم تو میخوای بزوربشی
منم نمیشم ولی استرس دارم همش
وقتی میدونی سیستم بدنت اینطوریه چرا دوست داری پریود بشی
لذت شو ببر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.