۸ پاسخ

نه گرمشه

نه نرماله

نه عزیزم۳۷٫۵ ب بعد تبه

نرماله

تا ۳۷/۵ نرماله

۳۷/۵ تب حساب میشه

خیر ۳۸به بالا تب حساب میشه

ن طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی ۱۵ ماهگی