۴ پاسخ

منم اینجوریم انگار خودشوسفت میکنه فشار میاره به مثانم دوتایی خب سنگین تر عزیزم

منم همینطوریم تازه دارم یکم عادت میکنم
مثل قبل نمیتونم بشینم یا بلند بشم یکم سنگین شدم

وای منم دقیقامن اکثرا اینجوریم وقتی خوابیدم به پهلوبیشتر

احساس نمیکنی یچی ب پایین فشار میاره روشه؟ به مثانت مخوصا

سوال های مرتبط