نه عزیزم خیلیم عالیه
غذاش که خوب باشه جای نگرانی نیست
فقط سعی کن اگه شیشه داره کم کم بگیری ازش.
من۱۷ماهگی شیرخشک و شیشه رو گرفتم(اوکی بود اذیت نکرد)(وزنش هم خوبه بد نیس)از دکتر پرسیدم گفت میتونی بگیری..الان فقط ماجان و کاله و کلا پاستوریزه میدم شبا در حد همون ۱۵۰ ۲۰۰
طی روز هم ماست دوغ پنیرمیدم کلا سع واحد
نه والا ابدا مهم نیس
عزیزم من روزی ۳۰۰ تا بهش میدم
خوشبحالت واقعا دختر من هیچی نمیخوره جز شیر
ن بابا الان دیگ شیر مهم نیس حتی دکتر بهم گفته از شیر بگیرمش
الان مامانا دارن بچه هاشون تو سن بچه شما میگیرن دیگ ب شیر تکیه نکن پسر منم کلا یک وعده شیر میخوره در روز
تا جایی که من می دونم دکتر زمانی می گن شیر تا یک سالگی مهمه اینکه بچه تا دو سالگی شیر بخوره رد شده پس طبق گفته شون اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.