۴ پاسخ

من از شیر گرفتمش

الان کردمش روزی یک بار ۱۵۰ سیسی
بعد از تعطیلات عید میکنمش ۱۲۰ سی سی
بعد ۹۰
انشالا اول اردیبهشت کامل از شیر میگیرم دیگه

کلا ۳۰۰ سی سی

من اگر خودم درست کنم میخوره وگرنه اگر با خوردنی و خوراکی سیرش کنم به جز قبل خوابش اصلا دلش شیر نمی‌خواد . مثلاً امروز با اینکه صبحانه و ناهار بهش دادم دوسه بار شیشه از ظهر تا حالا خورده هر دفعه با ۱۲۰تا یا ۳۰۰تا

سوال های مرتبط