من پینو و بیبی لند گرفتم
من پینو گرفتم
من این برندو گرفتم دستمال مرطوب شامپو سر و بدن و روغن بچه هم برای بچه اولم هم این یکی خارجیه یکم قیمتش بالاست اما عالیه
محصولات دیگه هم داره که من چون لازمم نمیشه نگرفتم
ماستلا از همه بهتره
من فیروز و بیبی لند گرفتم
من خودم فیروزه خریدم
من همین کوشه میشینم نظر بقیه مامانا رو ببینم 😁🤭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.