کدوم برند بهداشتی رو بگیرم!!
پینو بیبی

فیروزه

بیبی لند

۷ پاسخ

من پینو و بیبی لند گرفتم

من پینو گرفتم

من این برندو گرفتم دستمال مرطوب شامپو سر و بدن و روغن بچه هم برای بچه اولم هم این یکی خارجیه یکم قیمتش بالاست اما عالیه
محصولات دیگه هم داره که من چون لازمم نمیشه نگرفتم

تصویر

ماستلا از همه بهتره

من فیروز و بیبی لند گرفتم

من خودم فیروزه خریدم

من همین کوشه میشینم نظر بقیه مامانا رو ببینم 😁🤭

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 روزهای ابتدایی تولد