پینو عالیه.من شوینده و شامپو ازش میگیرم خیلی خوبه
عالی من دارم استفاده میکنم
من ست کامل ماستلا خریدم خیلی پشیمون شدم
هم روز به روز گرون میشه همسازگاربا اب و هوای ایران شاید نباشه
رفتم یه ست کامل پینو هم خریدم خیلی راضیبودن اونایی ک مجدد میخریدن
من لوسیون و شوینده صورتی و شامپو بدن و سروبدن ش و دستمال مرطوبش رو خریدم
روغنش موجود نبود
وی کر و فیروز خریدم
بعدا تو بازار جدا میخرمش اگ بوش خوب بود
تو ایرانیا الوینا از همه بهتره. من با کلی تحقیق خریدم
اره خیلی خوبه
من خیلی حساسم رو لوازم بهداشتی برا بچه اولم ماستلا گرفتم عالی بود برا اینم ماستلا گرفتم
من از شوینده های لباس و دستمال مرطوبش راضیم
آره برند خوبیه
من از پودر صابون استفاده کردم عالیییییه
اره خیلی خوبه من دو سه بار خریدم خوب بوده . لیوان اموزشیشم من خریدم
بله عزیزم
من کلا شامپو سر و بدن و شوینده لباس پینو میخرم هایپوالرژیکه برای پوستای حساس عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.