۱ پاسخ

الهی عزیزدلم
مطمعن باش نینی حالش خوبه و ضرری نداشته باش
داری خودت مادر میشی سعی کن آروم باشی و مثل مادر خودت مادر خوبی باشی
ولی دلتنگی و حال بد و ناراحتی طبیعیه مگه میشه آدم نه ماه بارداری هیچ حسی رو تجربه نکنه هروقت دلت گرفت گریه کن یکم سبک بشی که روهم جمع نشه پنیک بشی عشقم. هیچ اشکالی نداره .🫂

سوال های مرتبط