عزیزم شیشه شیر دکتر براون بگیرید
خیلی بهتره
اول دکتر براون از نظر سیستم ضدنفخ
بعد اونتو ....
اصلا قابل قیاس با هیچ شیشه ای نیست
این ست ها اکثرا همه شون قابل استفاده نیستن نخرید بهتره
به نظرم معیارتون برای انتخاب شیشه شیر آنتی کولیک بودنش باشه که نی نی هوا اضافه ای نره داخل دهنش،من بی بی سل گرفتم و خیلی راضی بودم
عالی برای دخترم کلا همین مارک همین دقیقا خریدم واقعا بی نظیر الانم همون میخوام بگیرم
از اينا نخر يه ضد كوليك و نفخ اونت يا دكتر براون بخر
من بی بی لند گرفتم فعلا ک اگه شیر خشکی شد ی مارک بهتر میگیرم بعد
چیکو خوبه
یا این ست ها خوبن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.