۵ پاسخ

همه بچه ها همینن
اخ قلب دختر منم تند میزنه
مامان برای قلبت بمیره الهی😩❤️

مشکلی ندارع گلم تند میزنع ضربان قلب بچه ها

انقدر ک شلوغن و یجا بلند نیستن همیشه ضربانشون بالاست جز موقع خواب

قلبشووونن

ن بابا بچها همشون تنده ضربان قلبمون

سوال های مرتبط

مامان امیر علی❤️آرسام مامان امیر علی❤️آرسام ۱ سالگی