۴ پاسخ

طبیعیه عزیزم منم یادمه همین بودم وقتی شلوارگرم میپوشیدم خوب میشدم

منم درد داشتم میگرفت و ول میکرد دکتر گفت طبیعیه رحم داره بزرگ میشه همین الانم صبح مثل درد پریودی دارم

عزیزم طبیعیه من همه ی این علائمو داشتم

شنبه انومالی بودم همه چیز عالی بوده

سوال های مرتبط

مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم عمرم 🩵 مامان پسرم عمرم 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری