۶ پاسخ

آخه ببین سوالتو خوشگلم 😂😂
خداروشکر که داره سفت میشه خوبه دیگه باید سفت بشه

من تا الان جرات نکردم دست بزنم ملاج بچم دست نزن بهش چکارش داری تا رشد دور سرش خوبه نیاز به بررسی نداره مگر دکتر دست بزنه که بلده

من میترسم دس بزنم چندشم میشه😑ولی یادمه تا۶ماهگی نرم بود مث نبض یوقتایی بالا پایین میشد .

بله
باید سفت شه دیگه

اره دیع کم کم بسته میشه کامل

مگ نباید سفت بشن؟؟

سوال های مرتبط

مامان فسقل من لیام💙 مامان فسقل من لیام💙 ۱ سالگی
مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی