۹ پاسخ

پاشو با پماد بمال بعد با پارچه ببند، استامینوفن هم بهش بده
پسر من زیاد اینجوری میشه

عزیزم پا درد شایعه هست داخل بچه ها چون استخون میخواد بزرگش و میخوان قدشون بلند شه نگران نباش

هیچ مشکلی نداره دختر منم گاهی شدید پا درد داره دکتر گفت تو این سن طبیعی مخصوصا وقت های که جنب و جوش زیادی داشته باشه با هر روغنی که داری ماساژ بده اگه درد زیادی داشت استامینوفن بده

کمبود کلسیم داره احتمالا ببرش چکاب

شاید مال کمیود ویتامین باشه پا درد حتما ب دکتر بگو

کیسه اب گرم بزار یا حوله داغ
با وازلین ماساژ بده

من پسرم همش پا درد بود واسه سرماخوردگیش که بزدمش دکتر قضیه پاهاشم گفتم گفت چیزی نیست تو سن رشده طبیعیه . پسرم در حدی بود هر شب تا صبح من پاهاشو ماساژ میدادم شربت کلسیم براش خریدم از وقتی میخوره دیگه پا درد نیست تازه همش میگفت خستم . حالا من سر خود بهش دادم دیدم دکتر نداد شما ببرش دکتر

یه حوله گرم کن پاهاشا باهاش ماساژ بده یا اگر روغن بادام یا سیاهدونه داری اونم خوبه واسه ماساژ ولی صبح حتما ببرش دکتر
اگر ضربه نخورده ممکنه ویتامین دی یا کلسیمش پایین باشه ببرش یه چکاپ

منم بیدارشدم تادخترم کوره اتیشه
بنظر من اگه روغن زیتون یاسیاه دونه چیزی داری باهاش ماساژش بده شایدبهتربشه تاصبح ببینی چیکارکنی..
ضربه نخورده بوده؟

سوال های مرتبط