مریض میشه زودتر ی دارو چیزی بده
دکتر دختر من گفت دندون هیچ علائمی جز بی قراری دست تو دهن کردنو اینا نداره اگه بچه تب و اسهال هر چی داره مخصوصا اگر دوتا علائم باهم یه مشکلی هست باید پیگیری بشه
حالا ک هیچی نشده خداروشکر فهمیدی الان خودتو اذیت نکن
مال دندونشه ی پاراکید بهش بده بالاتر نره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.