۴ پاسخ

مریض میشه زودتر ی دارو چیزی بده

دکتر دختر من گفت دندون هیچ علائمی جز بی قراری دست تو دهن کردنو اینا نداره اگه بچه تب و اسهال هر چی داره مخصوصا اگر دوتا علائم باهم یه مشکلی هست باید پیگیری بشه

حالا ک هیچی نشده خداروشکر فهمیدی الان خودتو اذیت نکن

مال دندونشه ی پاراکید بهش بده بالاتر نره

سوال های مرتبط