۱۰ پاسخ

سوره انشقاق بخون بانو 💚

تصویر

منم سه شنبه اینده میرم
خیلی میترسم🥺🖐

اصلا بهش فکر نکن 😮‍💨

بهترین‌روشه بخدا حال میکنی هیچی هم ن ترس داره نه درد فقط قوی باش امید به خدا بترسی دردت میاد نترس باشی هیچی حس نمیکنی

منم شنبه میرم هیچ حسی ندارم نه استرس و نه ترس

چند هفته و چند روزی؟؟

بچه رو ببینی میگی ارزش داشت🥹 منم سزارینبم دو روز مونده همس میترسم

بخدا سپردیمت قشنگم امیدت ب اون بالایی باشه تو اونحا هم التماس دعا پنو یاد منم ب خوبی خوشی بگذرونم

بسلامتی ایشالا ❤️🥰

توکل به خدا وبرو همین

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد