سوره انشقاق بخون بانو 💚
منم سه شنبه اینده میرم
خیلی میترسم🥺🖐
اصلا بهش فکر نکن 😮💨
بهترینروشه بخدا حال میکنی هیچی هم ن ترس داره نه درد فقط قوی باش امید به خدا بترسی دردت میاد نترس باشی هیچی حس نمیکنی
منم شنبه میرم هیچ حسی ندارم نه استرس و نه ترس
چند هفته و چند روزی؟؟
بچه رو ببینی میگی ارزش داشت🥹 منم سزارینبم دو روز مونده همس میترسم
بخدا سپردیمت قشنگم امیدت ب اون بالایی باشه تو اونحا هم التماس دعا پنو یاد منم ب خوبی خوشی بگذرونم
بسلامتی ایشالا ❤️🥰
توکل به خدا وبرو همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.