فردا صبح میرم برای سزارین خیلی خیلی از عملش میترسم😭😭😭

۹ پاسخ

اصلا نترس چون متوجه نمیشی

ترس نداره خواهر،تجربه عمل من میخوای بخون

اصلااااااااا ترس نداره، من اروم ترین بودم اون روز، آمپول بیحسی هم اصلا درد نداشت برای من، فقط بعد از عمل یکم درد داری که طبیعیه و با شیاف و پمپ درد اینا اوکی میشی، من از روز دوم با وجود کمک تو خونه، پاشدم

نترس استرس هم نداشته باش ک بیشتر بهت سخت میگذره

منم چهارشنبه سزارین میشم خیلی میترسم

ترس نداره که عزیزم
انشالله به سلامتی نی نی بغل بگیری

ترس نداره اما یکم استرس طبیعیه اما به روس گل نی نی فک کن کل استرسات کم میشه

نترس عزیز دلم واقعا اونقدر که میگن سخت نیست
اسپاینال میشی یا بیهوشی کامل؟

الهی به سلامتی بیخیال باش، این همه خانم سزارین شدن ماهم یکیش

سوال های مرتبط