سلام خانوما برام خیلی دعا کنید فردا صبح میرم زایشگاه برای سزارین

۴ پاسخ

عزیزم بسلامتیییی..ایشالله روزی ما

خوشبحالت عزیزم انشالله بسلامتی نینیو بغل بگبری گلم😘

الهی بگردم
برا همتون دعا کن که جوجه هامونو سالم و راحت به دنیا بیاریم
دعای مادر خیلی میگیره
خدا به همراهت عزیزم

عزیزم انشاالله بسلامتی و شادکامی زایمان فوق راحت و خوبی داشته باشی🙏❤

سوال های مرتبط

مامان گل دختر مامان گل دختر ۳ ماهگی