فردا صبح میرم برا سزارین برام دعا کنید استرس دارم

۱۱ پاسخ

ایشالله ک بدون هیچ دردی بگذره روزات 🫰🫀برا منم دعا کن میترسممم

خانمای عزیز هی زوده زوده نکنین شما بهترمیفهمین یا دکترش

بسلامتی و دلخوش عزیزم
حسابی مراقب خودت باش و به خودت برس
استرست کاملا طبیعیه ولی بیشتر ذوق داری ک زودتر ببینیش😍😍😍😍 خیلیییییی لذت بخشه منکه شب زایمان فکر کنم اصلا خوابم نبره از ذوق و شوق😂😂😂

دکترت کیه و کجا میخوایی زایمان کنی ؟!

اخی بسلامتی.انشالله راحت باشه برات.دعا کن برای منم که زایمان راحتی داشته باشم

شما که سزارین چهارمی راسته میگن سزارین دوم سوم و چهارم هر سری سخت تر میشه؟

وای خداروشکر بسلامتی زایمان کنی فقط موندم چرا هی میگن زوده تو دل ادم خالی میکنن خب دکتر بهتر تشخیص میده یا شما

بسلامتی عزیزم. کدوم بیمارستان میری دکترت کیه

چقد زود.چندهفته وچندروزی؟

مبارکه اصلا استرس نداره .

ای جانم بسلامتی عزیزم ، استرس نداشته باش ، به دیدارت با بچه ی نازت فکر کن ، حین سزارین چن ساعت سرتو تکون نده ، حتما ناشتا باش ، نسکافه هم حتما ببر

عزیزم بسلامتی زایمان کنی❤️استرس نداشته باش قراره روی ماهشو ببینی

سوال های مرتبط

مامان رستا 🥹🎀 مامان رستا 🥹🎀 روزهای ابتدایی تولد