خانما فردا میرم برا سزارین دعا کنید برام🙏

۹ پاسخ

سم
عزيزم من داره از استرس اينكه زايمانم نزديكه و به خاطر آبله بحم سالمه يا نه ميميرم آأ ميشه بسلامتى بچت دنيا اومد بمنم بگى دل اروم بگيرع ؟؟

بسلامتی ان شاء الله برای منم دعا کن زایمانم راحت باشه مردم از استرس

انشالله که به راحتی و با دل خوش زایمان کنی 😊 صحیح و سالم کوچولوت رو بغل بگیری و بری خونه😍
برای منم دعا کن عزیزم

بسلامتی عزیزم تو و خدا برای منم دعا کن بچم سالم باشه هیچیش نباشه خدا پشت وپناهت

اومدی بگو چطوری بود زایمانت
انشالله ب‌سلامتی

ان شاالله که به سلامتی بغل بگیریش
برا ای شرایطم دعا کن

ایشالا به راحتی و سلامتی و خیر

انشالله بسلامتی ودل خوش بغلش بگیری عزیزم ماروهم دعاکنی 🥰🌹

بسلامتی عزیزم برای منم دعا کن زایمان راحتی داشته باشمـ

سوال های مرتبط

مامان مامان دلماه مامان مامان دلماه روزهای ابتدایی تولد