دارم میرم برا سزارین شبی برام دعا کنید خیلی استرس دارم

۲۱ پاسخ

عزیزم مبارکه
براچی سز اینقدر دیر کرده مگه ۳۸ هفته نیست؟

ان شاءالله ب حق این شب عزیز ب راحتی زایمان کنین🌺

سلام عزیزدلم از ته قلبم از خدا وامام حین میخوام که صحیح وسالم نی نی رو به دنیا بیاری وبغل بگیری چه وقت قشنگی نی نی به دنیا میا د💓

به سلامتی عزیزم انشالله سالم با نینی نازت برگردی خونه ات

ایشالافردابیای بگی خانوما خیلی راحت بود😍

زایمان راحتی داشته باشی و با تن سلامت برین خونه

به سلامتیی زایمان کنی عزیزم❤️

انشالا سالم و سلامت با نینی کوچولو برگردی خونه عزیزم❤️

چند هفته ایی

به سلامتي زایمان کنی عزیزم 💖

بسلامتی بری بیای همراه نینی ❤️

بسلامتی عزیزم
استرس چراااا بخدا ک انقد رااااحته سزارین اصلا فکرشم نمیکنی انقد راحت باشه
من خودم استرس اتاق عمل و اینکه شکمم پاره بشه رو نداشتم برعکس از سوند و سوزن بی حسی میترسیدم بخدا انقد راحت بودن ک نگوووو اصلااااا فکرشو نمیکردم انقد راحت باشه خیالت راحت رااااحت

انشالله بسلامتی🤩🤩

به سلامتی عزیزم واسه همه مامانای باردار دعا کن 😍😍😍

بسلامت بری و بیای منم دعا کن

عزیزم بسلامتی باشه درکت میکنم گلم
منم نزدیکم و استرس دارم خدا خودش کمکمون کنه و دلمون آروم کنه

امشب 😳🥹اخی انشاالله که به راحتی بگذره

به سلامتی
برا هممون دعا کن♥️

انشالله بسلامتی بری برگردی دختر خوشگلتو بغل کنی

بسلامتی عزیزم 😍😍
اگر امشب سزارین کنی فردا مرخص میکنن یا ن

انشاالله بسلامتی عزیزم

سوال های مرتبط