۴۹ پاسخ

😭😭😭😭

چقدر من امیدوار شدم که تنها نیستم 😄😄😆😆

😂😂😂😂😂😂😂😂

🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋

من چن روزه از ۸ بیداره شبم یک ونیم اینا خوابیده

😭😭😭😅

از من 🥹🥹🥹🥹🥹🥹

پسر من

ماهم بیداریم

منننننن😭

پسر منم ۶ بیداره ولی دوباره ۸ میخوابه

برا منم بیداره

پسرمن ۶ بیداره

😂😂😂برای من از ساعت ۶بیدلره

ماله من ساعت یه رب به ۷ ✋️

من بیچاااااره🫤🫤

🤝🏻😩😩😩

ساعت شیشو نیم بیدار شده نمیخوابه 😭

من امروز که از ۶ونیم پاشده🫠

😭

از ٦ بیدارە😫

پسر من اگ شیرشو ندم توخواب نخوره ۸نیم بیدار میشه شیر میخوره پوشکشو عوض میکنم تا ۹نیم بیداره بعدش میخوابه تا ۱۲
اگه مث الان شیرشو بدم تو خواب بخوره تا ۱۱ میخوابه ، ۱۱ تا ۱۲ بیداره دوباره ۱۲ میخوابه تا ۲

شش نیم بیدار 😂

😅😅😅حاضر

مال من از بلند شده

خواهر بچه من هر موقع شب بخوابه ۶ صبح بیداره😩

الان پسر من🤦‍♀️

مال من تازه بیدار شده البته شبا ساعت 9میخوابه یه نیم ساعتی بیداره دوباره می‌خوابه تا 11

برعکس لیام تا 12 اخفه اعصابم ورد اکات😇

😭😭😭😭

ماشین شو‌چند گرفتی

توی ماشینش راحت میشینه؟
خواستم برای دلانا بگیرم گفتم نکنه زوده🤔
میترشم کمربند نداره بیاد روبه جلو

دلانا ۶ و نیم تا ۷ قطعا بیداره
گفتن دیر بخوابون
دیر خوابوندم بارها،بازم سحرخیزه
شبمم حروم نکردم گفتم به ما نیومده همون ۷ و نیم ۸ شب بخواب😂

دختر من تازه ۵صبح خوابید دیگه روانی شدم حالا خوابم نمیبره

من تا یازده بکوب خوابه

من دوقلوهام یکی ۷ بیدارمیشه یکی نه ولی اونی که ۷ ییداره با صداش قل دوم بیدار میکنه ولی اگه صدانکنه قل دوم تا ۹ میخابه

دختر من راس ۶ و نیم صبح
امروز تصمیم گرفت یک ربع ۶ بیدار شه

تازه ساعت ۶ خودشو خراب میکنه باید پاشم

بیا منکه دلم میخواد هوار بزنم😭😭😭😭

هرروز این موقعه پامیشه بازی میکنه امروز تب داره بی حاله منم گذاشتم رو پام

تصویر

من
ولی خودمم سحرخیزم اذیت نمیشم

۷؟؟؟ خوش ب حالت ما از ۶ بیدار میشن منم مریضن قرص خوردم خوابم میاد باباشونم‌رفت سرکار تازه پرستارشون اومده ولی چ فایده ک باید برم سرکار منم

کونشم شسته شده داره شیر میخوره انرژی بگیره شروع کنه به ریدن به اعصاب من🙂😂

تصویر

کجای کاری بچه من۵/۵نهایت ۶بیدار میشه

من نیم ساعته بالاسرش نشستم از بس سرفه میداد تازه با کلی شربت و اب و دستگاه بخور بهتر شد و تونست بخوابه

من چند روز بود از ۶ بیدار بود امروز ۷ شده
مثلا پرده اتاق رو عوض کردیم که تاریک باشه بخوابه ولی فایده نداشت ای همه هزینه کردن

والا ما تازه لطف کرده قبلا ۵ بیدار میشد😂

دختر من همیشه اینجوریه تازه شبا هم دیر میخوابه

مال من مریضه 😉

سوال های مرتبط