باید بری دیگه
دکتر به من معرفی نامه داد برای تاریخ مورد نظر و همینطور موقعیت اورژانسی زایمان
زودتراز ۳۸هفته و ۴روز سزارین نمیکنن ، مگه اینکه دردت بگیره یا مشکل خاصی پیش بیاد
بنظرم نهایت تا ۳۷هفته برو وقت بگیر
من دیروز رفتم برام سونو داپلر نوشت گفت بگیر بیار تا برات وقت بزنم
باید بری ترم زایمان از ۳۷شروع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.