من هنوز نرفتم وقت سزارین بگیرم تا کی وقت دارم

۵ پاسخ

باید بری دیگه

دکتر به من معرفی نامه داد برای تاریخ مورد نظر و همینطور موقعیت اورژانسی زایمان

زودتراز ۳۸هفته و ۴روز سزارین نمیکنن ، مگه اینکه دردت بگیره یا مشکل خاصی پیش بیاد
بنظرم نهایت تا ۳۷هفته برو وقت بگیر

من دیروز رفتم برام سونو داپلر نوشت گفت بگیر بیار تا برات وقت بزنم

باید بری ترم زایمان از ۳۷شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد عمران مامان محمد عمران هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیلا خانم 👼 مامان نیلا خانم 👼 هفته سی‌ونهم بارداری