۵ پاسخ

ب ب میگه . ما ما میگه .
دنده عقب میره و چهار دست پا وایمیسته

چرا من هر کاری میکنم دخترم پس نمیزنه🥴

دست میزنه،سرسری میکنه،زبونشو میاره بیرون پوف پوف میکنه و تف بازی😂
میشینه کامل،دلش میخواد وایسته همش باید بگیرمش رو پا🙂‍↔️

دخترمنم دست میزنه چندروزه
ماما وبابا ام میگه 😍😍😍

اره دست میزنه گاهی اوقات
دد دد میگه ب ب میگه

سوال های مرتبط

مامان رادین کوچولوم مامان رادین کوچولوم ۱ سالگی