۶ پاسخ

عزیزمم وازلین خوبه

پماد تتراساکلین چشمی بگیر یه کوچولو براش بزن شب که میخابه زود خوب میشه

شبا که میخوابه آلفا بزن جاش نمیمونه

ای بمیرم
عزیزم زود زود آد بزن خشک باشه درد میکنه

عزیزمممممم /یکم وازلین بزن براش

هیچی نزن بچس دیگه تا زمین نخوره که بزرگ نمیشه البتع موقع بیداری لاقل نزن وقتی خوابید یکم زینک بمال روش بذا جاش نمونه یا آلفا هرچند جاشم فکر نکنم بمونه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها وارمین مامان دوقلوها وارمین ۲ ماهگی