۱۱ پاسخ

سونو وزن ۱/۶۰۰ دادم

من هفته پیش سونو وزن ۱۱۰۰ دادم

من هفته دیگه باید برم سونو وزن و آب دورجنین
آخرین سونومه

من ۲۷ ام رفتم شد ۱۲۰۰
بالاش نوشته سونوی سه ماهه سوم وضعیت رشد جنین

دو روز پیش سونو رشد 1700

برای منم برای هفته ی دیگه نوشته.سونوی وزنه فقط

من ۴۰۰ شد سونو بارداری نوشته بود ولی به دکتر سونوگرافی گفتم وزن و صدک هاشو می‌خوام طول سرویکسمم چک کرد بیمارستان هم گرفتم بعدش ۳۸ تومن شد

من تو۳۶ هفته رفتم همون وضعیت و وزن جنین رو میگه،هزینه اش هم بستگی به مکان داره من۱۲۰۰رفتم

من دو‌ روز پیش رفتم ۱۳۹۰ پرداخت کردم

سونو رشد من ۱.۲۰۰ دادم

من شنبه دادم کالر داپلر و وزن شد ۴/۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان امیر علی 🫀 مامان امیر علی 🫀 ۱ ماهگی
مامان وریا🐣✨🩵 مامان وریا🐣✨🩵 ۲ ماهگی
مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی