۵ پاسخ

من28هفته رفتم
33هفته هم به اختیار خودم رفتم ببینم وضعیتش چجوریع که اگه بریچ بود برم تامین

منو ۱۰ دقیقه قبله سزارین بردن سونو

من ۳۷ هفته رفتم

برای تشخیص بریچ بودن یا سفالیک بودن؟

فکر کنم آخریش ۳۶ هفته است دیگه من امروز دادم

سوال های مرتبط

مامان امیر علی 🫀 مامان امیر علی 🫀 ۱ ماهگی
مامان گل دختر💞 مامان گل دختر💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد عباس مامان محمد عباس ۱۴ ماهگی
مامان رهام♥️ مامان رهام♥️ ۳ ماهگی