سلام،من دیروز سزارین کردم از دوازده شب گفتن چیزی نخوردید. ساعت 10:20رفتم اتاق عمل ۱۰:40ریکاوری بودم
۴ .۵ ساعت خوبه
نمیمونه تو معده بیشتر از ۲ ساعت اب
به من گفت از ۱۰ شب چیزی نخور اما من ۱۲ شب فقط آب خوردم کمی مشکلی پیش نیومد عملم ۸ صب بود
۶ ساعت فکنم
ب من گف تا ۱۰ شب هرچی میخوای بخور تا ۱۲ فق مایعات از ۱۲ هم دگ هیچی نخور
من ۶ رفتم بیمارستان تو پذیرش اب خوردم دعوام کردن😂😂نمیدونستم اب هم نمیشه خورد خب
چنذمه عمل تون؟؟؟؟
ب من امروز گف ناشتا باش از اب چیزی نگفتن
فک کنم از شب قبل
خودشون بهت میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.