نه رفته رفته اگه استراحت نکنی و پله بالا پایین کنی زیاد خم و راست شی و کار کنی پایینممیاد که خطرناکه خصوصا شما که دوقلو داری باید خیلی حواست باشه
وگرنه باید سرکلاژ شی که اونم داستان های خودشو داره
۳۲ کم نیست زیادم نیست باید مراقبت کنی
برا من آنتی 33بود فکر کنم نمیدونم چرا. انومالی شدم 30فگر کنم نزدیکی زیاد داشتم و کار میکردم رفتم دکتر گفت عیب ندارع پلی من استراحت میکردم فقط نیومد پایین تو که دوقلو داری استراحت کن نمیاد پایین پله بالا پایین نکن سرپا نمون زیاد نشین خلاصه کار نکن زیاد
برا من انتی 34بود انومالی شد 30 اولش گفتن باید سرکلاژ شی منم خیلی میترسیدم ولی با استراحت و کار نکردن مخصوصا استفاده از توالت فرنگی دوباره اومد بالاتر
حتما سعی کن از توالت فرنگی استفاده کنی اون خیلی تاثیرداره
برا من ۳۵ بود🥲
با مثانه نیمه پر نمیدونم با مثانه نیمه پر بیشتر نشون میده یا کمتر
نه کمنر میشه ک بیشتر نمیشه
البته استراحت کردم نیاد پایین سرکلاژم نکنن
برا من ۳۱بود توی انتی لب مرز
انومالی ۳۳شدم
بالای ۳۰ خوبه
بالا ۳۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.