سلام کسی بیمارستان میلاد تهران تشکیل پرونده داده برای زایمان

۱ پاسخ

من رفتم گفت هروقت بیای تشکیل پرونده میدم ،ماه هشتم خوبه،فقط باید چند جلسه کلاس بری قبل زایمان،شرط زایمانه

سوال های مرتبط

مامان مهدیارومهراد🍭 مامان مهدیارومهراد🍭 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه کوچولو💙 مامان جوجه کوچولو💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری