۴ پاسخ

آلترا برا بچه های که رفلاکس دارن هلندی هم هست خیلی هم سخت پیدا میشه

سلام من به بچم می دادم دکتر گفت ندهید اینها برای نوزادی هست که خیلی شدید حساسیت به پروتین گاوی داره و در مدفوعش خون دیده بشه. در کل خوب نیست

شیر خشک بز هم فقط golden got داریم تا اونجایی که من میدونم

آلترا من به پسرم میدم

سوال های مرتبط

مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۳ ماهگی
مامان سلینا👶 مامان سلینا👶 ۴ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی