خانمااا بچهای شما بلدن با نی چیزی بخورن ؟؟؟

۱۷ پاسخ

مامان ژاکان الان پاسختون رو تو تاپیکم دیدم عزیزم شرکت شوهرتون کجاست دقیقا اسم شرکت چیه؟ سرویس دارن؟

اره میتونه

نه دختر من بلد نیس

آره بلده

اره خیلی علاقه دارع

اره از ۶ ماهگی میخورد

بله

بله.

اره خیلی وقته

اگه یاد ندارع حتما برای از این قمقمه های بیبی لند که داخل داروخونه ها هست بخر مخصوص آموزش با نی آب خوردنه
پسر منم هر کار میکردم با انواع نی ها امتحان کردم اما نشد که نشد دیگه تا اینو گرفتم نیم ساعت نشد که فهمید باید چه طور ازش آب بخوره

دختر من بلد نیست اصلا

خیلی کم گاهی میتونه

اره بلده

اره خیلی وقته

نهههههههههه

اره بلده
یبار قمقمه خواهرمو گرفت دیدم داره میمکه🥴تعحب کردم که انقد زود یاد گرف

نهههههه خیلییی کم

سوال های مرتبط