۵ پاسخ

استرس نداشته باش باهاش تمرین کن غلت میزنه برا منم بعد واکسن ۶ماهگی غلت زد

پسر من یه هفته اس غلت میرنه🤣تازه اونم کلی باهاش تمرین میکردم
الانم بلده ولی دوس نداره غلت بزنه

دختر منم قلت نمی زنه

چرا انقد نگرانی بچه با بچه فرق داره مگه قراره همه پنج شیش ماهه غلت بزنن، گفتن از این سن شروع میشه نه اینکه هرکی نزنه ینی تموم. استرس شما به بچه منتقل میشه بزار به طبیعت خودش پیش بره. احتمالا یباره چندتا کارو باهم انجام میده مثل خواهرزاده من

هیچ مشکلی نیست اون دسته از بچه هاست که یهویی چهاردست و پا میره و زودی میفته سرپا

سوال های مرتبط