منم استرس گرفتم دوهفته دیگ باید ببرم
الارا فردا باید بزنه🥴
من ۶ ماهگی زدم الان
خیلی سبکه
و منی،ک از واکسن نمیترسم🤣🤣🤣
میگن شش ماهگی یکم اذییت اوره برا بچه چهارماهگی نه ششم وقت واکسن چهارماهگی پسرمنه من بیشتر از اذییت شدن خودم ب فکر اذییت پسرمم خیلی بد میزنن
اگه گیربیادخوبه بچم کم مونده پنج ماهش بشه هنوزکه نیومده که واکسنشوبزنم
خیلی سبک تز از دوماهگیه ب نظرم
منم استرس ۶ماهگی😑😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.