۹ پاسخ

منم استرس گرفتم دوهفته دیگ باید ببرم

الارا فردا باید بزنه🥴

من ۶ ماهگی زدم الان

خیلی سبکه

و منی،ک از واکسن نمیترسم🤣🤣🤣

میگن شش ماهگی یکم اذییت اوره برا بچه چهارماهگی نه ششم وقت واکسن چهارماهگی پسرمنه من بیشتر از اذییت شدن خودم ب فکر اذییت پسرمم خیلی بد میزنن

اگه گیربیادخوبه بچم کم مونده پنج ماهش بشه هنوزکه نیومده که واکسنشوبزنم

خیلی سبک تز از دوماهگیه ب نظرم

منم استرس ۶ماهگی😑😂

سوال های مرتبط

مامان ❤👼🏻نورا👶🏻❤ مامان ❤👼🏻نورا👶🏻❤ ۱۲ ماهگی