۵ پاسخ

من روی auto میزارم معمولا ۳ ساعته همه چی میزارم همه چی 🤣🤣 ولی نمک و جلا خیلی مهمه اصلا غافل نشو ازش مال من خودش. درپ باز میکنه وقتی تموم شد واسه همین اخر شب میزارم دیکه بخار و بو نداره

من میزارم رو ۱:۳۰ ظرف استیل و روحی توش نزار رنگش عوض میشه حتماااا مارک ژل و قرصش اصل بخر من همیشه فینیش می‌خریدم این دفه هوم پلاس خریدم ارزون تر بود گفتم ببینم چطوره اصلا افتضاح می‌شوره ظرفارو

من همه ظرفامو میذارم.بجز ظرفای که لبه طلایی هستن و روحی.حتی قابلمه استیلامم میذارم.تایم سه ساعت میذارم.اگه ظرفام ظهر کم باشه،صبر میکنم تا شب پر بشه بعد روشنش میکنم فقط گزینه خیس شدن رو میزنم که روی ظرفا اب بریزه تا شب ظرفا خیس بمونه.نمک فینیش ریختم داخلش.جلا دهنده هم ریختم.موقع شستن هم قرص یا ژل میریزم.بعد که شست و تموم شد.درشو اروم باز کن.یه کوچولو که فقط بخار داخلش خارج بشه.یهو باز نکن.

مال من ال جی هست همه چی میزارم
خیلی خوبه
فقط نمک و جلا و قرص و بوگیرمیخواد و نمک حتما بریز. نگو قرصم خوبه و نمیدونم اینا. سختی اب رو میگیره تا ب دستگاه فشار نیاد

من همه چی میذارم توش، میگن ظرفای پلاستیکی رو نذارین که سرطان زا میشه
حواست باید بهش باشه دیگه، ماشین ظرفشویی مراقبت میخواد ، جلا دهنده جرم گیری، نمک، کلا متریال مارک خوب استفاده کنی بهتره

سوال های مرتبط