برای سفر بستگی داره جاده چی باشه معمولا از این استراحت گاه ها همیشه هر چند کیلومتر هست و دستشویی داره اما به هر دلیلی اگه به نظر شما دستشویی عمومی کثیفه یا زود به زود دستشوییش میگیره بغل جاده خیلی طبیعیه دستشویی کردن چه بچه چه حتی آدم بزرگا. همین اخیرا تو جاده بودیم چند بار دیدم بچه رو سرپایی گرفته بودن یا حتی آدم بزرگشم دیدم چه خانم چه آقا بالاخره بعضیا نمیتونن نگه دارن یا اینکه عفونت میگیرن تو عمومی برای همین بیابونی بهتره براشون
عزیزم وقتی میدونستی مسافری نباید میزاشتی الان بدون پوشک باشه چون سخته
حالا ک دیگه خودش خواسته شورت آموزشی براش بگیر یا مای بی بی شورتی اما خودت زود ب زود ببرش دستشویی نزار تو نای بی بی جیش کنه
تو بطری ک مامانا گفتن انجام نده چون اینجور عادت میشه بعد جایی ک بطری ببینه خودش میخواد این کارا بکنه
اگه با ماشین خودتون باشین ک راحتی بغل خیابون بایستین تا جیش کنه
پسر هم هست راحتین صحرایی جیش کنه
من برای بیرون از دیجی کالا پاتی پرتابل گرفتم قشنگ کار ما رو راه میندازه
سلام عزیزم
من یه پاتی از این تاشوها خریدم واسه تو ماشین وبیرون
با یه افتابه کوچیک یا بطری اب معدنی
همیشه تو ماشین بطری آب معدنی نوشابه اینارو نگه میدارم
موقع نیاز شلنگو میزارم توش 🫣😅
ولی اگه بیرون باشیم و خیلی جدی باشه یه جایی رو پیدا میکنیم دیگه ماشین نزدیکمون نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.