پسر من نمیخورد نمیدونم چرا نه با شیشه نه قاشق و قطره چکون کلی شیر دوشیده ریختم دور من
دختر من که میگیره من دوهفته سینه هام زخم بود از شیشه دادم وقتی خوب شد دیگه سینه دادم گرفت
اول بزار به سینه عادت کنه بتونه قشنگ بگیره بعد شیشه بده بهش
اولاش شیشه بدی سینه رو سخت میگیره
منم اونت شیشه میدم هم سینه
منم همین شیشه دارم
دخترم هم سینه میگیره هم اینو
بچه تا بچه فرق داره احتمالش زیاده ک دیگه سینه رو نگیره
ما مامانای شاغل گناه داریم
پسر من شیشه میزارم دهنش اوق میزنه بیبی لند داره ، از این بگیرم میگیره؟؟؟
پسر من که مشکلی نداشت و از دو رو گرفت
من با بیبی لند دادم سینه نمیگیره دیگ
من با شیشه شیر نچرال اونت دو هفته به پسرم شیرخشک دادم بعدشم سینه رو گرفت
هم فرمش و هم اینکه باید بک بزنه تلاش کنه تا شیر بیاد تاثیرداره روی اینکه سینه رو ول نکنه.
هر چند روزی یک بار اذیت نمی کنه عزیزم اگه همیشه با شیشه بدی اذیت می کنه
من اینکارو میکنم اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.