با اینکه بی‌بی چک هاله داشت پریود شدم 😔

۷ پاسخ

ناراحتی؟؟؟؟؟؟؟

انشالله دفعه بعدی اقدام‌ کنین مثبت میشه عزیزدلم هرچی خیره

واقعااا ناراحتی؟ خداروشکر کن 😅خدا کنه منم زودتر پریود بشمممم

انشاالله دوباره

مگه بچه نداری چرا ناراحتی

یا خدااااا

بازم بچه میخوای؟؟

سوال های مرتبط

مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری