سلام از کی بیمارستان ثبت نام کردید برای زایمان

۵ پاسخ

ثبت نام😐روزی که بخوای زایمان کنی میری بیمارستان دیگه ثبت نام واسه چی😐

سلام بتونی زیرنظرهمونجا باشی بهتره من خودم ازازمایش اول رفتم

والا من سر پسرم سزارین اورژانسی شدم با مدارک همون روز رفتم بیمارستان همین

من از ۲۰ هفته تشکیل پرونده دادم

سر پسرم از ان تی رفتم بیمارستان ولی این دفعه هنوز نتونستم برم

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری