ثبت نام😐روزی که بخوای زایمان کنی میری بیمارستان دیگه ثبت نام واسه چی😐
سلام بتونی زیرنظرهمونجا باشی بهتره من خودم ازازمایش اول رفتم
والا من سر پسرم سزارین اورژانسی شدم با مدارک همون روز رفتم بیمارستان همین
من از ۲۰ هفته تشکیل پرونده دادم
سر پسرم از ان تی رفتم بیمارستان ولی این دفعه هنوز نتونستم برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.