فقط میدونم ک بعدش هرچی بیشتر راه بری هم دردت کمتر میشه هم بخیه هات بهتر جوش میخورن و گوشت اضافه نمیارن
گهواره تاپیکای منو پاک کرد نوشته بودم
عالی ترین بود اصلا اذیت نداشتم
حیف اون استرس هایی که کشیدم اصلا ترس نداشته
بیمارستان قائم بودم همه چی عالی بود واقعا
من نوشتم تجربه ی سزارینمو
دوست داشتی بخون
عالی بود دردای طبیعی رو کشیدم مرگ و جلوی چشمام دیدم آخر سزارین شدم دردای سزارین در مقابل دردای طبیعی هیچه اگه میخوای طبیعی بشی اپیدرال بزن خیلی خوبه هیچی از دردارو حس نمیکنی
بدن با بدن فرق داره یکی درد خون ریزی بیشتری یکی درد کم خون ریزی کم
من واقعا از عملم راضی بودم درد انچنانی نداشتم قابل تحمل بود راه رفتن هم اسون بود یکم پا گذاشتن به زمین سخت بود خون ریزی نداشتم مثل پریودی بود کم میومد
پمپ درد هم گرفته بودم کلی سروم ضد درد اینا میزدن
من از سزارین میترسم چون وقتی ۶هفته باردار بودم عمل تورشن کیست داشتم خیلی سخت بود دو هفته درد داشتم راه رفتن اولش دولا دولا می رفتم اصلا نمیتونستم بخوابم اینم بگم به خاطر حاملگی امپول زیاد بهم نمیزدن
ولی سزارینم خیلی خوب بود
هم اکنون با بخیه های نکشیده نشستم بالاسر بچه که تو دستگاهه بخاطر زردی🥲
من شب و روز دنبال طبیعی بودم دو روزم درد طبیعی کشیدم بعد سزارین شدم .ولی اشتباه میکردم سزارین خیلی کم درد و عالیه فقط 6تا 8ساعت دراز کشیدم به خاطر شرایط جنگ خودمو سرپا کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.