اصلا خوب نیست جیش ازش میزنه بیرون
نخی حتما بگیر
انشالله پی پیش رو هم بگه دیگه عالی میشه
منم نگرفتم الان بعد از یک هفته جیشش رو میگه
من پسرمو از پوشک گرفتم ۳ روزه اصلا ب کارم نیومد ... دوماه داشتم اموزش میدادم یبارم ازش استفاده نکردن
خوبه واقعا ؟؟قابل شست وشو هست ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.