بچه ها این مدلی قشنگه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

آره عزیزم قشنگه ولی بچه دست میندازه توش میکشه

چندگرفتی عزیزم تازه گرفتی؟

اره انقدرم خوبو سبکن قفلشم سفته

چقدر گرفتی

از این مدل نگیر من واسه دخترم گرفتم موقعی ک گوشاش درد میکرد دستشو میبرد تو گوشش انگشتش میرفت داخل حلقه با جیغ بیدار بیدارمیشد

اتفاقا اینا بهترن. منم از همینا گرفتم. چون میخی ها پشتش بچه رو اذیت مبکنه خود طلافروشم گفت. اویز ها هم که بیشتر ممکنه بکشه بچه. اینا خطرش کمتره.

برا نوزادی خوب نیست به نظرم من یه جور گرفتم که نشه دست بچه بره توش بکشه

جفت ماله دختر منه تازه چند روزه خریدیم

تصویر

هر جوری بگیریم احتمال اینکه بچه بکشه هست پس نمیشه کاری کرد

منم اینجوری گرفتم 🥹❤️

آره عزیزم 😍

سوال های مرتبط

مامان رقیه 💕🤱🏻 مامان رقیه 💕🤱🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۶ ماهگی
مامان دریا و آدریان مامان دریا و آدریان ۱۱ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۳ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی