عسل زیر دوسال نباید داد
نه عزیزم ربطی نداره. من زیر یک سال صد نوع طعم رو برا چشیدن دادم. اما بعد یک سالگی تا دوسالگی به خاطر دندون و جهش رشد تنونع غذایی خیلی کمی دارن. اصلا اجبار نکن بعد دوسالگی بهتر میشن
من از بدو کمکی کم کم است گرفتم آلرژی نداشت همه چی میدادم خداروشکر الان همه چی میخوره فقط کله پاچه نخورد یکبار دادیم باید دوباره امتحان کنم
من تازه دوماهه دارم عسل وبادمجون و باقالی میدم و میخوره
کره بادوم زمینی با عسل رو تو شیر موز بهش بده
قاطی غذاش کن تنهایی نده تا عادت میکنه به طعمش من بخاطر آلرژی قبل یکسال خیلی چیزها و نمیدادم
منم همین داستان و دارم دخترم هیچی نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.