من سعی میکنم تحمل کنم ، مجبور شدی بخور
بخور عزیزم یکبار اتفاقی نمی افته
دفعه های بعد سعی خودتو به چیزای مثل چای یا عادت بدب من موقع سردرد ی کرم موضعی میزنم به سرم اسمش مرهم رلاکس هست عالیه
چرا فکر میکنی تخصص آدمای اینجا از دکترت بیشتره ک میای تجویز پزشکتو از بقیه میپرسی؟؟؟😑😑😑
پیش کدوم دکتر میری؟
نه ۳۲۰ بخور ۵۰۰ دوزش زیاده
خب بسلامتی انشاالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.