خانوما خیلی سردردم دکترم بهم قرص استامینوفن ۵۰۰ داده بخورم

۶ پاسخ

من سعی میکنم تحمل کنم ، مجبور شدی بخور

بخور عزیزم یکبار اتفاقی نمی افته
دفعه های بعد سعی خودتو به چیزای مثل چای یا عادت بدب من موقع سردرد ی کرم موضعی میزنم به سرم اسمش مرهم رلاکس هست عالیه

چرا فکر میکنی تخصص آدمای اینجا از دکترت بیشتره ک میای تجویز پزشکتو از بقیه میپرسی؟؟؟😑😑😑

پیش کدوم دکتر میری؟

نه ۳۲۰ بخور ۵۰۰ دوزش زیاده

خب بسلامتی انشاالله

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری